Kövess minket itt is:

Neten a cégem! – azaz hogyan legyen minél több kisvállalkozás online?

Erdei Zsuzsa és Heal Edina

A hazai kisvállalkozásokat a gazdasági válság erőteljesen sújtotta, jelenleg 90 %-uk hanyatlik vagy stagnál, és csak 10 %-uk növekszik. Tudatosabb működéssel, intenzívebb marketinggel növelhetnék vevőkörüket, de úgy érzik, erre nem futja a bevételükből, illetve kevéssé ismerik a költséghatékony – például online marketing – eszközöket. Saját honlappal is csupán a kisvállalkozások kevesebb mint fele rendelkezik. Ezt felismerve indította le a Neten a cégem programot a Budapest Bank, a Google Magyarország és a HonlapABC, hogy az online jelenlét fontosságáról szóló információkkal és ingyenesen kipróbálható eszközökkel - többek között honlap készítéssel, internetes hirdetési és banki megoldásokkal - támogassák a vállalkozások sikerességét.

Nyomtatható verzió